تاریخ امروز :
تالار های نیک صالحی - Powered by vBulletin
تبلیغات
تولبار جدید و آپدیت شده مخصوص نیک صالحی آماده دانلود است ، برای دانلود کلیک کنید.

آخرین ارسالهای انجمن




نمایش نتایج: از 1 به 11 از 11

راهنمایی برای خرید پاترول

  1. #1
    yooliya_elena آفلاين است كاربر ساده
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    نوشته ها
    17
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 6 ارسال
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض راهنمایی برای خرید پاترول

    سلام به همه ی بچه ها قصد خرید یه پاترول دو در دارم ولی با خشکیش مشکل دارم منو راهنمایی کنید شنیدم از شمش کم میکنند کمکا رو گازی میکنند یه جا دیدم شمشا رو با 2 سانت فاصله از هم بسته بودند یکی از اشنا ها گفت من کماکاشو با کمکای لندکروز عوض کردم هم تعادلش زیاد شده هم خشکیش بهتر اگه میشه راهنمایی کنید:confused::confused::confused::confused::co nfused:

  2. #2
    Racer BoY آواتار ها
    Racer BoY آفلاين است Racer BoY
    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    نوشته ها
    944
    تشکر
    8
    تشکر شده 776 بار در 474 ارسال
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    این کار ها باعث کم شدن ایمنی تعلیق این ماشین می شوند
    کمک های لند کروز وضعیت را کمی بهتر می کند ولی پول هدر دادن است
    خودرو به عنوان یک suv خشک بوده و تمام ضربات به اتاق و صندلی انتقال می یابد
    تعویض صندلی ها کمی وضعیت را بهبود می دهد
    فنر لندکروز کمک لندکروز کمک بادی و کارهای دیگه رو پاترل تست شده

  3. #3
    yooliya_elena آفلاين است كاربر ساده
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    نوشته ها
    17
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 6 ارسال
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط racer boy نمایش پست ها
    این کار ها باعث کم شدن ایمنی تعلیق این ماشین می شوند
    کمک های لند کروز وضعیت را کمی بهتر می کند ولی پول هدر دادن است
    خودرو به عنوان یک suv خشک بوده و تمام ضربات به اتاق و صندلی انتقال می یابد
    تعویض صندلی ها کمی وضعیت را بهبود می دهد
    فنر لندکروز کمک لندکروز کمک بادی و کارهای دیگه رو پاترل تست شده
    ممنون از راهنماییتون شما چه پیشنهادی میدید؟ممنون اگه راهنمایی کنید

  4. #4
    yooliya_elena آفلاين است كاربر ساده
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    نوشته ها
    17
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 6 ارسال
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    بچه ها در مورد چراغ های مستطیل واسم توضیح بدید چه مارکایی داره قیمتاشون چنده اگه میشه یه کم زودتر:confused:

  5. #5
    Racer BoY آواتار ها
    Racer BoY آفلاين است Racer BoY
    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    نوشته ها
    944
    تشکر
    8
    تشکر شده 776 بار در 474 ارسال
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    چقدر پول داری ؟ به پاژن فکر نمی کنی؟

  6. #6
    yooliya_elena آفلاين است كاربر ساده
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    نوشته ها
    17
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 6 ارسال
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط racer boy نمایش پست ها
    چقدر پول داری ؟ به پاژن فکر نمی کنی؟
    نه منظورم این بود یه کم بیشتر راهنماییم کن در مورد پاترول

  7. #7
    yooliya_elena آفلاين است كاربر ساده
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    نوشته ها
    17
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 6 ارسال
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    منظورتونو در مورد کم شدن ایمنی سیستم تعلیق میخوام بدونم

  8. #8
    Racer BoY آواتار ها
    Racer BoY آفلاين است Racer BoY
    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    نوشته ها
    944
    تشکر
    8
    تشکر شده 776 بار در 474 ارسال
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    منظورم ضعیف شدن فنر هاست
    ماشین سنگینه
    آفروده تحت فشاره تعلیقش
    اون تعداد شمش فنر محاسبه شده قرار گرفته شما از تعدادش کم کنی استحکامش رو کم کردی الکی که نیست چند لایه برداری درست بشه
    این کار رو پیکان سوار های عشق ارتفاع زدن می کردند

    من جات بود حتما پا ژن انتخاب می کردم جدید تر پر قدرت تر نرم تر قابلیت ؛آفرود بیشتر مصرفش بهینه تر قیافه خشن تر هنوزم خوبیشه که در حال تولیده مثل پاترول از رده خارج نشده

  9. #9
    yooliya_elena آفلاين است كاربر ساده
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    نوشته ها
    17
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 6 ارسال
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط racer boy نمایش پست ها
    منظورم ضعیف شدن فنر هاست
    ماشین سنگینه
    آفروده تحت فشاره تعلیقش
    اون تعداد شمش فنر محاسبه شده قرار گرفته شما از تعدادش کم کنی استحکامش رو کم کردی الکی که نیست چند لایه برداری درست بشه
    این کار رو پیکان سوار های عشق ارتفاع زدن می کردند

    من جات بود حتما پا ژن انتخاب می کردم جدید تر پر قدرت تر نرم تر قابلیت ؛آفرود بیشتر مصرفش بهینه تر قیافه خشن تر هنوزم خوبیشه که در حال تولیده مثل پاترول از رده خارج نشده
    سلام نظرات در مورد این چیه از بالا که شروع کنیم فنر اول که هیچی دومم هیچی فنر سوم برداشته بشه یه فنر با قوس کمتر با ضخامت بیشتر فنر چهارم یه فنر ضخیمتر از بقیه ولی بدون قوس تجسم کن چی میگم فکر کنم کار بده منم شنیدم از یه نفر تکونارو کمتر میکنه

  10. #10
    Racer BoY آواتار ها
    Racer BoY آفلاين است Racer BoY
    تاریخ عضویت
    Jan 2006
    نوشته ها
    944
    تشکر
    8
    تشکر شده 776 بار در 474 ارسال
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    من مخالف این کار هستم
    برای همین گفتم پاژن انتخاب کنید بعضی مدل هایش فنر لول دارد به جای فنرشمش تخت پاترل
    که خیلی نرم تر بوده

    با شرکت ایران رور در خیابان خوش تهران یا تعمیرگاه ایرانیان پاترول در بزرگراه رسالت می توانید مشورت کنید پیرامون این موضوع

  11. #11
    yooliya_elena آفلاين است كاربر ساده
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    نوشته ها
    17
    تشکر
    0
    تشکر شده 9 بار در 6 ارسال
    لايك دريافتي
    0
    لايك كرده
    0

    پیش فرض

    با سلام دوباره بچه ها به نظر شما قدرت پاترول توی برف گل چجورییه میشه روش حساب کرد؟

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
قدرت گرفته از ویبولتین ،اکنون ساعت 12:46 AM برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4.5 می باشد.
کليه حقوق اين سايت متعلق به  شرکت فرهنگ سازان  است.هر گونه استفاده از مطالب اين سايت پيگرد قانوني دارد
سئو و بهينه سازي : سئو
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2014 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved